Presentasjonsteknikk

Gå direkte til

Ønsker du å bli bedre til å fremføre en presentasjon, tale eller lede et møte?

Informasjon om kurset

I samarbeid med Utrykk gir inntrykk tilbyr Kompetansebyggeren nå tilpassede kurs i presentasjonsteknikk.

I møtet mellom mennesker er det å bli hørt og forstått noe av det mest inspirerende en kan oppleve. En opplevelse vi alle har potensialet til å få gang etter gang.

Bevisst jobbing, hensiktsmessige verktøy og kyndig veiledning kan sette deg i stand til å utnytte ditt potensiale til fulle og til i størst mulig grad å nå fram med budskapet ditt.

Uttrykk gir inntrykk tilbyr kurs i praktisk presentasjonsteknikk.

Med praktisk presentasjonsteknikk mener vi det du fysisk gjør med din egen stemme og kropp for å få fram budskapet ditt. Det er helheten som skaper forståelsen, men delene som skaper helheten.

Vi fokuserer på:

  • Stemmebruk
  • Kroppspråk
  • Pust
  • Lokalitet

Kurs

Uttrykk gir inntrykk tilbyr kurs og individuell veiledning innen praktisk presentasjonsteknikk. Kursene våre blir i hovedsak kjøpt av bedrifter, fagforeninger, organisasjoner, skoler m. fl og kan gjennomføres på ulike steder i landet.

I Vestfold-distriktet blir det også tilbudt frittstående kurs hvor man kan melde seg på enkeltvis. Et standardkurs går over to dager og har 5 – 15 deltakere. Alle kurs har elementer av individuell veiledning og er slikt sett tilpasset alle mestringsnivåer. For de som har gjennomført hovedkurset og føler seg fortrolig med stoffet tilbys det også ulike påbyggingsmoduler.

Om kursholderne

Kursholder for Uttrykk gir inntrykk er André Christensen.

André er adjunkt med undervisningbakgrunn fra grunnskole, folkehøgskole og universitet. Han har en mangesidig erfaringsbakgrunn som formidler, både som utøvende og lærende. Bla gjennom sin bakgrunn fra sang og teater hvor han har fungert både som utøver og som regissør. Han har journalisterfaring, jobber med tekstutvikling og underviser i stemmebruk.

Hans undervisningsform gjør fagstoff lettere forståelig gjennom en god variasjon mellom teori og praktiske øvelser. Dette i kombinasjon med evne til presise tilbakemeldinger og god pedagogisk forståelse.